Gyakori kérdések
Szeretnénk, ha szolgáltatásunkkal teljesen elégedett lenne, ezért ha olyan kérdése van, melyre ezen az oldalon nem kapott választ, akkor tegye fel a kérdését Ön is.
ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK
Rendelését leadhatja interneten (e-food.hu), e-mailben, telefonon, illetve személyesen a szállító kollégánál. Elérhetőségeinket a „kapcsolat” menüpont alatt találja. Rendelésre illetve lemondásra a szállítás előtt 2 nappal 16 óráig van lehetőség.
Igen, 1000 Ft/nap a minimum rendelési érték.
Igen, akár egy napra is lehet rendelni. Rendelésre illetve lemondásra a szállítás előtt 2 nappal 16 óráig van lehetőség.
“Last minute” szolgáltatásunk keretében /csak a weboldalon keresztül/ lehetősége van rendelni korlátozott választékból a készlet erejéig. Last minute ételek megrendelésére 2 nappal a szállítást megelőzően 17 órától a szállítás előtti nap 14 óráig van lehetőség. Fontos, hogy a Last minute során megrendelt ételek lemondására NINCS lehetőség. Kérjük, fokozott figyelemmel adjanak le rendelést és válasszanak fizetési módot!
Nincs. Hétvégén nem szállítunk, azonban, hogy hétvégére is tudjon rendelni, étlapunkon talál szombati menüsort, amit pénteken szállítunk ki. Kérjük azonban, hogy az ételt fogyasztásig hűtőben tárolja.
Semmilyen egyéb költséggel nem kell számolnia. A házhozszállítás ingyenes, az ételek ára pedig már tartalmazza az Általános Forgalmi Adót (Áfa-t) is.
Igen, legyen kedves ügyfélszolgálatunk felé jelezni igényét telefonon vagy emailben és küldünk Önnek kiszállító kollégánkkal nyomtatott étlapot.
Telefonos ügyfélszolgálatunk H-P 7:00-15:00h-ig érhető el.
Telefon:
06-1-700-4011
e-mail:
info@e-food.hu
REGISZTRÁCIÓVAL ÉS RENDELÉSLEADÁSSAL KACSOLATOS KÉRDÉSEK
Minden mezőt ki kell tölteni, ellenkező esetben a regisztráció sikertelen. Az email cím mezőbe kérjük olyan címet adjon meg, melyet folyamatosan használ, mert az email címre fogunk kiküldeni egy levelet a felhasználó megerősítésével kapcsolatban, illetve a továbbiakban arra az email címre fogjuk kiküldeni a visszaigazoló emaileket, online fizetés esetén pedig a kiállított számlákat. A jelszó legalább 6 karakter hosszú kell legyen és kell tartalmaznia legalább egy számot, egy kis- és nagybetűt. Az Adatkezelési Tájékoztató elfogadása kötelező!
Az adatok megadása után a Regisztráció gomb megnyomásakor e-mail címére egy megerősítő levelet küldtünk. Kérjük adja meg az abban található PIN kódot.
Ugyanazzal az e-mail címmel csak egyszer lehetséges regisztrálni. Ha több helyszínre is szeretne ebédet kérni, akkor bejelentkezést követően a Menüben a Szállítási címek alatt tud új címet hozzáadni.
Belépést követően a Profilom menüpont alatt tudja módosítani a korábban regisztrált adatait, beállításait, illetve tud Új címet hozzáadni. Címmódosítást a szállítást megelőző munkanap 13 óráig van lehetősége jelezni. Egyéb esetben az alapértelmezett címre történik a szállítás.
Ideiglenes módosítási igény esetén (pl.: szabadság, nyaralás idejére) azt javasoljuk, hogy vegye fel az új címet és ne a jelenlegit módosítsa. Az új cím felvétele után rendeléskor válassza ki a kívánt címet.
Rendelésre illetve lemondásra a szállítás előtt 2 nappal 16 óráig van lehetőség.
Online rendelés esetén e-mail fiókjában (amivel regisztrált) kap egy visszaigazoló e-mailt, amelyben tételesen szerepelnek a megrendelt ételek, valamint a honlapon a „rendeléseim” fül alatt is megtalálja a sikeres rendelését.
Rendelése abban az esetben is beérkezik hozzánk, ha a kártyás fizetés bármilyen okból megszakadt. Ebben az esetben rendelését utólag is ki tudja fizetni kártyával. Kérem, hogy kattintson a „Kifizetetlen rendelések” menüpontra. Utólagos fizetésre a weboldalunkon tárgyhéten szerda 13:30-ig van lehetősége.
Honlapunk 20 perc után automatikusan kilépteti, ilyenkor sajnos újra kell kezdenie a kiválasztást.
Egy azonosítószámhoz csak egy cím rendelhető, így ha több helyszínre is szeretne ebédet kérni, akkor bejelentkezést követően a Menüben a Szállítási címek alatt tud új címet hozzáadni.
LEMONDÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
A megrendelését szükség esetén lemondhatja weblapunkon keresztül, e-mailben, telefonon, illetve személyesen a szállító kollégánál. Lemondásra a szállítás előtt 2 nappal 16 óráig van lehetőség. A weboldalon a Menüben található Lemondás menüpont alatt találja a már leadott rendeléseit. Egyes ételek lemondásánál kérjük a – jellel csökkentse a mennyiséget, majd kijelölések után a Kijelölt ételek lemondása gombbal tudja véglegesíteni a lemondást. Ha egy egész hetet szeretne lemondani, válassza a Teljes rendelés lemondása opciót.
Ebédrendelését a szállítást megelőző két nappal korábban 16 óráig mondhatja le.
Pénzvisszatérítési szándékát minden esetben kérjük jelezni az info@e-food.hu ügyfélszolgálat e-mail
címen, mert nem automatikus a rendszer.
Amennyiben a kifizetett ételt időben lemondta, és ez által vagy bármilyen okból kifolyólag túlfizetése
keletkezik, a fennmaradó összeget 30 naptári napon belül levásárolhatja, vagy bankkártyás fizetés
esetén kérheti az összeg visszatérítését. Szép kártyával történő fizetésből eredő túlfizetést törvényileg
készpénzben nem lehet kifizetni és visszautalni sem.
A túlfizetésből keletkezett összeg visszatérítését legkésőbb a Megrendelő által írásban megküldött
visszatérítési igénytől számított 8 munkanapon belül Szolgáltató megtéríti. Szolgáltató más visszafizetési
módozatot is alkalmazhat a Felhasználó beleegyezésével.
Abban az esetben, ha Felhasználó a levásárlási szándékot vagy a pénz visszatérítésre vonatkozó jelzést
elmulasztotta, illetve az összeget nem vásárolta le, később már nincs lehetősége az összeg
visszaigénylésére, valamint az összeg levásárlására.
A lemondás összegét fizetés nélküli rendeléssel le tudja vásárolni.
Ennek kétféle módja lehet:
1. A lemondással megegyező értékben kiválaszt ételeket, és a „Kosár” menüpontban kiválasztja a „Megrendelés és fizetés készpénzzel a
szállítónál” opciót. Erről a rendelésről kap egy visszaigazolást, további teendője nincs. Az ezt követő rendeléseit pedig a szokásos módon (SZÉP vagy bankkártyás
fizetéssel) küldi el.
2. A következő heti rendelését nem fizeti ki online, hanem a lemondással csökkentett összeget személyesen a szállító kollégánál fizeti ki készpénzzel, étkezési utalvánnyal vagy SZÉP kártyával. (Bankkártyával kizárólag online fizethet).
3. Az ügyfélszolgálat felé jelzi igényét, hogy online fizetéskor szeretné felhasználni a lemondás összegét. Ebben az esetben az ügyfélszolgálat kiállít Önnek a lemondás összegével megegyező kupont, melyről visszaigazoló emailt kap a regisztrációkor megadott email címre. Online rendelésleadáskor a Kuponkód mezőbe tudja beírni a kuponkódot és aktiválni. Az aktiválást követően a fennmaradó összeget fogja felajánlani a rendszer fizetésre.
FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Fizetni a hét első szállítási napján kell a szállító kollégánál készpénzzel, étkezési utalvánnyal vagy SZÉP kártyával POS terminálon keresztül (A POS terminál kizárólag Budapesten és egyes agglomerációs területen).
Online rendelés esetén lehetőség van a rendeléskor fizetni bankkártyával vagy SZÉP kártyával a weboldalon.
Amennyiben bank vagy SZÉP kártyával történt fizetése sikertelen, abban az esetben legkésőbb a tárgyhéten szerda 13:30-ig van lehetősége ezt újra próbálni. (Ehhez nem kell mást tennie, mint az „Étlap és rendelés” oldalon található „Elküldött rendelések” menüpontban a „Kifizetetlen rendelések” kattintani és elindítani a SZÉP kártyás vagy bankkártyás fizetést.)
Bankkártyával kizárólag online tud fizetni, a „Bankkártyás fizetés (Barion)” vagy a „Bankkártyás fizetés (CIB Bank)” feliratra kattintva. Ezután átkerül a fizetési szolgáltató oldalára, ahol adatai kitöltése után létrejön a tranzakció. Amennyiben a fizetés valamilyen okból kifolyólag sikertelen, rendelése abban az esetben is létrejön rendszerünkben. Ebben az esetben rendelését utólag is ki tudja fizetni kártyával. Kérjük ne adjon le új rendelést, hanem az alábbi módon fizesse ki utólagosan:
A „Rendeléseim” gomb alatt megtalálja sikeres rendelését. Majd a rendelés „Részletek” gomb megtekintésével elérhetővé válik az „Újrafizetés” gomb.
Amennyiben a bankkártyával történt fizetése sikertelen, abban az esetben legkésőbb a tárgyhéten szerda 13:30-ig van lehetősége ezt újra próbálni.
SZÉP kártyával a szállító kollégánál (kizárólag Budapesten és egyes agglomerációs területen) és online is tud fizetni. Online rendelés esetén a „Megrendelés és fizetés OTP/MKB/K&H SZÉP kártyával” feliratra kattintva, SZÉP kártyája adatainak megadásával tudja elindítani a tranzakciót.
Amennyiben a fizetés valamilyen okból kifolyólag sikertelen, rendelése abban az esetben is él rendszerünkben. Kérjük ne adjon le új rendelést, hanem az alábbi módon fizesse ki utólagosan:
Az „Étlap és rendelés” oldalon található „Elküldött rendelések” menüpontban a „Kifizetetlen rendelések”-re kattintani és elindítani a SZÉP kártyás fizetést, melyre a tárgyhéten szerda 13:30-ig van lehetősége a fent leírt módon.
Igen, van lehetőség utólagos online fizetésre. Ebben az esetben nem kell mást tennie, mint az „Étlap és rendelés” oldalon található „Elküldött rendelések” menüpontban a „Sikertelen fizetésekre” kattintani és elindítani a SZÉP kártyás vagy bankkártyás fizetést. Utólagos fizetésre weboldalunkon a tárgyhéten szerda 13:30-ig van lehetősége.
Rendelése attól a pillanattól fogva él, hogy annak végén kiválasztja valamelyik fizetési módot. Visszalépés esetén a már leadott plusz tételek egy külön rendelés keretein belül érkeznek be rendszerünkbe.
Minden esetben a különböző heteket külön tudja megrendelni, és kifizetni.
A kifizetett rendelésekről automatikusan kiállítjuk az elektronikus számlát, melyet e-mailben küldünk el Önnek. Ez kinyomtatható.
Átutalással nem lehet fizetni.
KISZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Budapest egész területére, agglomerációjába, illetve a legtöbb nagyobb városba szállítunk. A települések pontos listáját a szállítási területek menüpont alatt találja.
Az ételeket minden hétköznap 7-14 óra között szállítjuk.
Az ételeket minden nap 7-14h között szállítjuk ki, naponta nagyjából azonos időpontban. Az első szállítási napon a Területi Képviselő Kollégával lehet egyeztetni az időpontot illetően. Cégünk természetesen igyekszik rugalmasan kezelni Ügyfeleink kérését, de sajnos ez nem minden esetben teljesíthető. FONTOS kiemelni, hogy az általuk vállalt időpontok sem mindig teljesíthetők pontosan, hiszen a forgalmi- és időjárási viszonyok-, helyettesítések-, technikai problémák is befolyásolják ezt.
Hétvégén nem szállítunk, azonban, hogy hétvégére is tudjon rendelni, étlapunkon talál szombati menüsort, amit pénteken szállítunk ki. Kérjük azonban, hogy az ételt fogyasztásig hűtőben tárolja.
Igen, egy szállítási címre egy állandó kolléga szállítja az ételeket, mindennap közel azonos időpontban.
Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon vagy e-mailben, és készséggel megadjuk szállító kollégánk nevét és elérhetőségét egyeztetés céljából.
Természetesen megoldható, amennyiben a másik cím is a szállítási területeink közé tartozik. Kérjük, hogy ezt a szállítást megelőző napon 13 óráig jelezze felénk e-mailben, vagy telefonon.
Az átvétel módját, egyéni igényeit területi képviselő kollégánknál tudja egyeztetni. Az Ő elérhetőségét ügyfélszolgálatunk tudja megadni Önnek.
ÉTELEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Tálalási mennyiségek*:
levesek 5dl
fõzelékek 4dl+feltét
egytálételek 45-55 dkg
kis adagok 30-35 dkg
natúr szelet húsok sütve:
– kis adag 3,5-4 dkg
– nagy adag 6-7 dkg
csirkecomb sütve:
– kis adag 8 dkg
– nagy adag 14 dkg
köretek 25-35 dkg
majonézes saláták 25-30 dkg
mártások 1-2,5 dl
sütemények 10-12 dkg
savanyúságok 10 dkg
Karcsúsító ételek (ED1, ED2, ED4, ED6, ED7, ED8, ED9, ED10, ED11, ED12,
ED13, ED14, ED15) tálalási súlyok:
levesek 4,5-5 dl
főzelékek 4 dl+feltét
főzelékek feltét nélkül 5 dl
egytálételek 40-45 dkg
húsok sütve 8-14 dkg
köretek 20-25 dkg
mártások 1-2,5 dl
sütemények 10-12 dkg
savanyúságok 10 dkg
*Előfordulhatnak eltérések a jelölt mennyiségekhez képest pozitív vagy
esetlegesen negatív irányba egyaránt. Mindazonáltal megjegyeznénk, hogy
a köret fajsúlyossága is befolyásolja a tömeget. Saláták, illetve
burgonyaköretek „nehézsége” egy teli doboz esetében sem lesz egyenrangú
ugyanazon mennyiségű például rakott tészta vagy rizs fajsúlyosságával.
Igen, legtöbb ételünkből kis adag is rendelhető. A kis adagokat az étel betűjele utáni „K” betűvel jelöljük (pl. AK, BK….)
Fogyni vágyó megrendelőinknek „E” betűjelzésű és „ED1-ED15” jelölésű ételeinket ajánljuk, hisz ezek cukor hozzáadása nélkül, többnyire sovány húsok felhasználásával és sok zöldséggel készülnek.
A hideg mártásokat általában külön fedeles tégelybe csomagoljuk, azokat a mártásokat, melyeket az étellel együtt kell melegíteni, az ételre tálaljuk.
Igen. Cukorbetegeknek „E” betűjelzésű ételeinket ajánljuk, melyeket ha szükséges, xilittel (nyírfacukorral) édesítjük, „D1-D15” betűjelzésű ételünk cukor helyett Steviaval készül és Zéró ételeinkhez is kizárólag xilitet, eritritolt és steviat használunk.
Karcsúsító soraink rostokban gazdag, magas fehérjetartalmú és egészséges ételeket tartalmaznak, melyek segítik a fogyókúrát, de jól beilleszthetőek a cukorbetegek étrendjébe is az orvos által megadott szénhidrát határértékek figyelembevételével.
A Zéró ételeink semmilyen tej- és glutén tartalmú alapanyagot nem tartalmaznak. Hagyományos ételeink, ha az összetevő nem írja, akkor szintén nem tartalmaznak glutént, illetve tejterméket.
Azonban szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy ételeink glutén- és tej tartalmú alapanyagok felhasználásával is foglalkozó üzemben készülnek, így a teljes glutén-, és tejmentesség nem garantált! Ételeink minden összetevője fel van tüntetve az étlapon.
Mindent megteszünk érte, de a feltüntetett tápértékek számított értékek és ebből következően tájékoztató jellegűek. A tényleges értékek a feltüntetettektől a konyhatechnológiai eljárásokból adódóan eltérhetnek.
Gyártástechnológiának köszönhetően nem használunk sem antioxidánsokat, sem tartósítószereket és színezékeket. Valamennyi felhasznált alapanyagunk esetében a beszállítókat ellenőrizzük és minősítjük. A fűszer vagy alapanyag tartalmazhat tartósítószert, adalékanyagot, melyet feltüntetünk az összetevők között.
Az ételeket főzés után gyorshűtéssel (ún. hő sokkolás) 2 °C-ra hűtjük, és zárt hűtőláncon keresztül ezen a hőmérsékleten szállítjuk házhoz. Ez a technológia megfelel a HACCP minőség-ellenőrzési rendszer követelményeinek, ugyanakkor ételeink zamata is megmarad. A HACCP előírásainak betartását beszállítóinktól is megköveteljük. Kérjük, hogy ha ételeinket az átvételt követő harminc percen belül nem fogyasztja el, akkor azokat hűtve tárolja, majd a melegen fogyasztandókat étkezés előtt forralja fel!
Ételeinket műanyag, mikrózható, egyszer használatos dobozban szállítjuk, mely az egészségre teljesen ártalmatlan, káros anyag nem oldódik ki belőle.
Dobozainkat a Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal Központ, Élelmiszer- és Takarmánybiztonsági Igazgatóság Központi Laboratóriuma vizsgálta és hagyta jóvá.
A dobozok lebomló műanyagból készülnek, tisztított állapotban a szelektív hulladékgyűjtőkbe helyezhetőek.
Az ételt fogyasztásig kérjük hűtőben tárolja. Az eltarthatósági idő a címkén található.
Az ételek a dobozzal együtt mikrohullámú sütőben melegíthetőek, a fedőfólia eltávolítását követően. Javasolt melegítés, 2 percig 900 Watton.
Tálaláskor kézi adagolással tálalunk, így előfordulhatnak apróbb eltérések, de mindenképpen igyekszünk ezt minimalizálni.
Minőségi kifogással, reklamációval kapcsolatos kérdések
Sajnos nagyon ritkán előfordul, hogy az ételbe nem odaillőt talál. Fontos, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre, jelezze nekünk adott napon észrevételét ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon (06-1-700-4011) vagy az info@e-food.hu e-mail címen (adja meg 6 számjegyű azonosítóját), és másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt.
Fontos számunkra, hogy meg tudjuk vizsgálni az ételt, mert így tudjuk kivizsgálni a problémát és megtenni a szükséges lépéseket. A legjobb, ha a szállító kolléga valamilyen módon vissza tudja hozni az ételt.
Halas ételeink szálkát tartalmazhatnak. Csonthéjas ételeink magot tartalmazhatnak.
Több okból kifolyólag előfordulhat, hogy az étel zárófóliája szállítás során beszakad / folyik és csak a Megrendelő veszi észre a hibát, miután már sajnos nincs lehetőség az ételt kicserélni. Fontos, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre, jelezze nekünk adott napon észrevételét ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon (06-1-700-4011) vagy az info@e-food.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját.
Másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt és amennyiben nem lett elfogyasztva, természetesen jóváírjuk az étel árát.
Kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon (06-1-700-4011) vagy az info@e-food.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet, hogy miért nem kapta meg az ebédjét.
Kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon (06-1-700-4011) vagy az info@e-food.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet, hogy miért más ételt kapott, mint amit rendelt.
Kérjük, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre. Másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt és amennyiben nem lett elfogyasztva, természetesen jóváírjuk az étel árát.
Tálalás során fokozottan figyelünk az általunk ígért súlyok betartására. Van, amikor több, de sajnos nagy ritkán előfordul olyan tálalási hiba, aminek köszönhetően kisebb adag kerül a dobozba a meghatározott mennyiséghez képest. Amennyiben ilyen problémával találkozik, kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon (06-1-700-4011) vagy az info@e-food.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet.
Kérjük, hogy ne az arányokat figyelje, hanem az általunk feltűntetett tálalási mennyiségeket, melyeket az “Ételekkel kapcsolatos kérdések” között talál.
Többször előfordul, hogy a hús mennyisége az általunk megjelölt adagot elérte, viszont a köretből a tálalás során jóval több került a dobozba, így a hús-köret arány nagy eltérést mutathat. De előfordulhat tálalási hiba is. Ebben az esetben kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon (06-1-700-4011) vagy az info@e-food.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet.